måndag 29 april 2013

Elevens val - Engelska

Jag har Engelska som Elevens val. Vi brukar göra några uppgifter, förut så fick vi ett papper som var om påsk man skulle översätta några ord och så. Det finns också några spel som vi brukar spela. Några gör filmer, det är 3 grupper som gör en film. Vår Engelska lärare heter Gunilla. Men jag och 2 andra är inte med filmen så jag och en annan kompis spelar Engelska spel eller så fick vi lyssna på musik på datorn och vi måste ha text och så får vi läsa det. Första gången så bakade vi men jag kommer inte ihåg vad vi bakade med det var iallafall gott. Jag valde Engelska för att jag hade valt 2 och då visste inte jag vad jag skulle välja sen så jag valde Engelska, jag ville inte ha Engelska egentligen men jag tog det ändå för att man måste välja 3 så jag valde det, men egentligen så ville jag ha teknik. Jag tyckte ändå att det var lite kul på slutet.

/Wilma 4a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar